Saturday, May 4, 2013

Monolog

 Saya kira saya sudah dewasa dan saya mampu membuat pilihan. Tapi saya tak tahu lah sama ada pilihan ni tepat atau tak...but I've to take the risk ! 

Tapi kan, gambar rajah kat bawah ni buat saya keliru lah...saya nak pilih B, tapi saya tak mahu pilih A dan C. Boleh ke?




Entah la...macam tak boleh je kan? Sebab, ada sebahagian dari A, B dan C telah bersatu dan membentuk daerah D.

Atau, mungkin juga A, B dan C yang memang sah lahiriah dan rohaniahnya adalah berbeza, telah bersatu, bersatu, dan bersatu, sampai hilang rupa bentuk asalnya, macam gambar kat bawah ni.



Macam anak gajah jer? tapi, macam Bulldog pon ade gak. Erk ~


Lor, dah macam mane ni? Saya memang nak pilih B. Tapi, mana satu B tu? yang segi tiga ke? atau yang petak tu? ataupun yang bulat??

Alamak...takut salah pilihlah.. :/

1 comment:

  1. pilih z. sbb lps z xde huruf dah. ok x ok kne trus je. sbb dah xleh pilih :)

    ReplyDelete